tirsdag, februar 12, 2008

money money money

Nu gik det ikke helt fantastisk med min deltagelse i DM i systemtips... ikke engang min svigermor kunne jeg vinde over. Så nu er jeg igen på udkig efter nye indtjeningsmuligheder.

Jeg har tidligere været begejstret for sbonser, men der sker altså ikke meget inde på den side. Især ikke efter de satte mig op til at have en rating på seks ud af 10 stjerner.. desværre.
Men nu er der kommet endnu en side, der vil betale for at man skriver for dem på ens hjemmeside. De har haft succes i det store udland, og nu er tiden kommet til lille Danmark. De har "kun" givet min side en rating på ÉN uf af FEM stjerner.. det er vi ikke helt tilfredse med, men det lader til de ikke er så fedtede med udbetalingerne.
Her er linket hvis DU også vil tjen penge på din blog: Bloggerwave
This is drawn from a hidden folder

Ingen kommentarer: