fredag, september 05, 2008

Fejl og mangler

Nu har jeg boet i Kolding i halvanden uges tid. Og jeg må sige her mangler ikke noget. Her er de samme butikker som i Århus, de er alle sammen samlet på en mark lidt ude for midtbyen. Men det er alle de ordinære butikker - de butikker, de sjove jeg kan lide, som: ParadIS, baresso, Anettes Sandwich, dem har de ikke nogen af. Og joooo jeg ved godt det er butikker der mest af alt er nogen der gør mavsen glad, og at der helt sikkert også er nogen butikker her i Kolding som også kan gøre maven godt - jeg skal bare lige finde dem først!! Et sted jeg helt sikkert skal besøge (når min gæld på 200000 er betalt) er min underbo. Et andet sted som jeg HELT sikkert skal traktere, og have alle mine gæster med til er, en helt fantastisk pup, som hedder You will never walk alone. Jeg bor kun fem minutters gang derfra... Nå, nu kalder kaffen, og lidt eksamenslæsning.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jeg vil godt med ud og have lidt godt til maven
kram mia