lørdag, oktober 31, 2009

Muuuligvis skod Lørdag nummer 1

Ja, nu skal jeg selvfølgelig ikke være lyseslukker, men selv med ja-hatten på, synes jeg nu denne Lørdag tendrere en maks skod dag.

Det startede egentlig meget godt, da Hubert sov til næstenkl 8, MEN så sluttede festen også. Hubert nåede selvfølgelig lige at tisse inden for, før vi kom ned i gården. Og øv, da vi kom ned til vores parkeringsplads var der glasskår ud over det hele. Venstre bagrude var blevet smadret, inkl stenslag på venstre bagdør!! Fuck - men heldigvis var der ikke blevet stjålet noget... Eller måske ikke heldigvis, HVIS der var blevet stjålet bare ét eller andet, havde der i det mindste været én eller anden stakkels sjæl, der havde scoret lidt penge på en brugt, gammel gps, eller en transportkasse til hunden.... Men nej - det var bare for sjov en eller anden har smadret en rude!!


Nå, men værkstedet har jo ikke åbent i weekenden. Så jeg måtte finde noget plastic og gaffa - min gaffa var ude i kolonien, så keg kørte med smadret vindue ud i kolo.. Og selvfølgelig havde der været indbrud derude...
Jeg var igennem en meeeget langsom erkendelseproces inden jeg helt forstod jeg stod mit i et "crime scene" - Først så jeg et halvspist æbleskrog på vores bord udenfor, så så jeg døren stod åben. Her var jeg stadigvæk ikke helt klar til at erkende hvad der var sket, men tænkte blot: "vi må have glemt at låse døren sidst vi var herude" og "sjovt, jeg kan slet ikke huske hveren mig eller Mia spiste et æble sidst..."
Nå, men jeg gik ind i huset, og så at en olielampe i vindueskarmen stod lidt underligt. Nu begyndte knuden i maven pludselig at melde sig, dog uden hjernen var med - hvad fanden er der sket her... Uden at tjekke vinduet efter begyndte jeg at gå rundt i huset, og hvad opdager jeg - der mangler to madrasser! WOW - skynder mig tilbage til vindet, jo!! Det er brækket op, og for helvede bordet udenfor står jo mega underligt, og slevfølgelug har hverken mig eller Mia efteradt et halvspist æble midt på bordet, og da slet ikke gå derfra uden at lukke døren!!! Av en start på dagen...

Nå, men resten af dagen er gået i et overfyldt Kolding storcenter, og AGF mistede to point i sidste sekund af deres kamp, og jeg er egentlig pænt muggen... så nu siger jeg GODNAT - Gider sku for helvede ikke mere for i dag!!!

I morgen kan da kun blive bedere!!!

1 kommentar:

Kolonisten sagde ...

Håber da vikelig "at i morgen" blev noget bedere..