søndag, oktober 15, 2006

Weekend

Ahhh, så sidder man her en dejlig søndag formiddag, har dog ikke fået lavet kaffen endnu, så helt perfekt er den ikke, men alligevel til et lille 11 tal.
Resten af weekenden, som i øvrigt startede i torsdags med et resturant besøg med cocktails, har budt på spisning på forlæns og baglæns i jægergårdsgade, ikke nogen kulinarisk oplevelse, men deres cocktails var i top :-) Fredag var Mia og jeg på le baselic i Mejlgade og spise kokkens suprice menu, rigtig lækkert, og en god flaske vin, efter maden gik vi på cassabalanca hvor min fætter var på arbejde, og vi blev behandlet som kongelige, fik et meget stort glas rom, til langt over 200kr per glas, nej hvor den smagte dejligt. Vi sluttede på cross cafe, sammen med Steffen og nogen af hans venner samt en del fadøl.
Lørdag fik jeg en iceblend. Søndag er lige startet, og jo jeg glæder mig til tirsdag.....

Ingen kommentarer: