torsdag, september 20, 2007

phenoxymethylpenicillinkalium

Primcillin 800mg - Tre gange om dagen i ti dage. Øv bihulebetændelse - så er det sku klart jeg har følt mit hovede har været ved at flyde over med snot.
Havde ellers frygtet jeg spildte lægens tid - bange for at blive beskyldt for at være hyppokonder - men nej - den var god nok! Mads var syg...Så nu må vi se om jeg magter at slæbe min krop ned igennem danmark i morgen - med to busser - for at komme på seminariet. uha uha - det virker uoverskueligt.

4 kommentarer:

lis faurholt sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
lis faurholt sagde ...

Ja, så vil det jo vise sig om du er en mand eller en mus *G*

Heidi, Charlotte, Helle og Michella sagde ...

Rigtig god bedring, håber du bliver frisk til i morgen:-)

Anonym sagde ...

meget interessant, tak