fredag, september 14, 2007

Thor Petersen

Jeg må blankt indrømme, at de vores finansminister udtalte at de offentligt ansattes lønninger svarer overens med det private arbejdsmarkeds, troede jeg ikke på ham. Men jeg var derimod overbevist om han måtte tælle underbetalte flaskedrenge og hårdtarbejdende, endnu mere underbetalte kassedamer, fra netto med i den statistik - For at kunne nå et, for mig på det tidspunkt latterlige konklusion. Men nej, jeg må nu ty til korset og undskylde den harme jeg var med til at viderebringe, for han har jo ret den kære finansminister. At tænke sig jeg har kunnet tage fejl.. Jeg skammer mig, og hvis De, Thor Pedersen, kigger forbi denne blog, skal der her lyde et stort UNDSKYLD. For jeg er nemlig steget ét løntrin :-)
Og også en undskyldning til regeringen som også uberettiget har lagt ryg til flere harme tanker fra min side, især på grund af deres (synes jeg tidligere) prostitution til dansk folkeparti. Dansk folkeparti som nu endelig taler min sag, flere penge til de studerende, bøger skal trækkes fra i skat og loftet for hvor meget man må tjene skal fjernes... Halleluja!!!! At tænke sig jeg før, har kunne finde på at stemme til venstre for midten, er mig jo i dag uforståeligt..... Eller... nej øhhh

Grunden til jeg var så glad var fordi jeg opdagede jeg var steget et løntrin inden for det offentlige... fantastisk tænker jeg, undskyld Thor tænker jeg...men fra løntrin 15 (115,71kr) til trin 16 (116,97kr) er da til at lukke op og ski.. i - Og dansk folkepartis idé er da helt super, men deres finansieringsforslag er jo direkte uetisk og vulgært Øv hvor er der ærgerligt at de gennem deres populistiske politik får vælgerne til at glemme deres fremmedfjendske holdninger og på den måde styrer dansk politik... øv øv øv... En god dag med lønstigning og fornuftige forslag fra politikerne - ØDELAGT!

Ingen kommentarer: