onsdag, oktober 24, 2007

Hvad ville du bruge 50000 kr. til?

Spørgsmålet rammer mig - hvis jeg fik 50000kr. - av ja, så kunne jeg aflyse mit møde med min bankmand, skide SU'en et vist sted hen, ikke at jeg får SU, da jeg jo har tjent mere end de 76000kr. man må tjene om året. - 50000 kr. ville jeg hurtigt få brugt på julegaver, benzin til mine ture til Haderslev, og skidt med et nyt batteri til den bærbare, der skulle købes en ny computer.... uha ja man kan hurtigt lade drømmene løbe afsted med én...
Man kan selvfølgelig vælge at tage et hurtigt lån, et såkaldt forbrugslån - som for eksempel hos green credit.

Jeg ville aldrig turde - man kan på deres hjemmeside låne 200000 på 15 minutter - men for pokker da, man kommer til at betale over 375000 kr tilbage - NÆSTEN DOBBELT SÅ MEGET - Næ så vil jeg hellere vente med at bruge penge til når min kæreste begynder at tjene mange penge - jeg læser jo til pædagog - så jeg skal leve af glæden ved mit arbejde, og de boller der bliver bagt til eftermiddagsmaden...

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

Ja, der kommer næppe lån det tager 30 år at optage og 20 min. at tilbagebetale i din tid... Så gift dig rigt, Mads - det er den eneste løsning, jeg ser for dig!*lol*