søndag, oktober 28, 2007

Gjern bakker



Efter et par dejlige dage i Haderslev - især med multimedie og mediator - havde jeg lige brug for at få blæst hovedet lidt igennem. Så jeg overtalte Mia til at tage med på udflugt, vi købte nogle dejlige sandwichs, og begav os af sted på tur. Målet var Troldhøj - et sted jeg blev introduceret for under min praktik i Grauballe fritidscenter - en fantastisk udsigt. Vi nød maden og en cola, og satte herefter kurs mod Låsby markede, og der var der sørme meget man kunne købe, vi valgt dog at lade være.
På vej hjem slog vi lige et smut omkring bazar vest, for at købe lidt frugt og grønt. En dejlig søndag.




------------------------------------*update*----------------------------------------
"Er du oppe nu?" - skal forståes sådan, at Mia ønskede der skulle tages et billede af hende på vej op - derfor spørger jeg på filmen, om hun er oppe nu, derope, hvor hun gerne vil have taget et billede.

SÅ IKKE FLERE RØDSTRØMPE KOMMENTARER TAK..

------------------------------------*update*-----------------------------------------

Jeg må lige slå endnu et slag for sbonser - min blog er, bla takket være jer - mine trofaste læsere, steget i rating til seks stjerner. Det betyder blandt andet at jeg får op til 60 kr for et indlæg. Tag og meld jer til: Læs mere på sbonsor.dk

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

"Er du oppe endnu?" lyder mandens kommentar - det er da bare for meget Mads. Som kvinde må jeg tage skarpt afstand fra den video!! *lol*