søndag, oktober 21, 2007

CULT

Faldt over muligheden for at skrive om CULT - CULT shacker er i mine øjne 100% rent ondskab - okay der er mulighed for at finde en sjov konkurrence på deres hjemmeside - men ellers er der intet godt ved den!! Jeg kan ikke lide den - den gir mig sure opstød, og dens effekt kan jeg opnå ved at drikke kaffe!Jeg kan selvfølgelig bare lade være med at drikke den - MEN min dejlige kæreste har desværre fået en forkærlighed for denne energidrik! Hun er ikke vandt til at drikke væske med koffein i -så når hun kommer hjem efter fx en torsdagsbar, og insistere på at synge sangen om bubi bjørn igen og igen - Så er det jeg tænker: DET BURDE FORBYDES!!!
Så her er en bøn til den lovgivende forsamling: FORBYD KOFFEINHOLDIGE SUKKERDRIKKE TIL PERSONER DER IKKE DRIKKER KAFFE!
Garanti

Ingen kommentarer: