søndag, oktober 14, 2007

Ved ikke helt hvad jeg skal kalde dette indlæg

Jeg har lovet en af mine gode venner, at jeg ville gøre lidt reklame for en video han er med i på you tube. Dette bliver så gjordt nu. Synes dog jeg lige vil forklare lidt inden i får linket.
Peter læser medievidenskab, og har til opgave at lave en film, der bliver set af mange Derfor har de valgt en jackass inspireret (og enddag måske lidt mere fræk) indgangsvinkel

Nå, men nu er i advaret - her kommer linket - ps det er med vilje jeg ikke har lagt filmen ind på bloggen - den er nemlig lidt lakris :-)

Det skulle efter sigende være et viralt indslag hvor de går efter laveste fællesnævner.
Her kommer også lige et link til "instruktørens" hjemmeside - så i kan se det ikke er gas - men seriøse studier de laver.

Ingen kommentarer: