mandag, oktober 29, 2007

Rejsefeber

Jeg vil gerne ud og rejse.. Ja, man kan vel næsten sige jeg har fået rejsefeber. Lysten til at rejse ud, har egentlig ikke rigtig været der før - ved godt jeg var afsted seks måneder med Georg Stage, men det var noget andet! -
Jeg har jo været så heldig at få tildelt merit for min 2 lønnede praktik fra Haderslev seminarium. Et halvt års ferie, mere eller mindre. Planen er at arbejde en hvis del ud af bukserne de første fire måneder, for så når Mia får sommerferie fra sit studie, derefter at sige: "adios" DANMARK.

PT er drømmen USA - mulighedernes land - krigenes land - MC Donalds land - Disney land - New York - LA - Las Vegas.. You name it...

I New York skal jeg helt sikkert ind på Tribeca Grill - Robert De Niro's resturant - Måske man er heldig og møde ham - uha, hvad skulle man mon sige til ham? "Hellow I am from Denmark, I liked you in the film with the gun and the dog".. Hæ hæ eller noget andet.

Hvis du også har rejsefeber, så prøv og klik her..
Kvik

Ingen kommentarer: