torsdag, oktober 25, 2007

updates

Argg endnu en latterlig update der kan gøre min computer hurtigere og helt up to date... Men endnu engang gør de mit liv mere besværligt. Normalt når der kommer opdateringer til windows, så forsvinder mit cd rom drev - dette har jeg dog fået løst, ved på egen hånd at udføre tredobbelt baypas operation i hjertet af computere - sidst var det en succes og patienten overlevede.
Denne gang er det en opdatering fra mit ellers foretrukne browser program: Mozilla Firefox. Stort set ubemærket har det opdateret sig selv, det har jeg sikkert selv bedt det om, men denne gang valgt den at slette ALLE mine bogmærker - Kan det være mere besværligt... Åh hvor jeg hader opdateringer... Altså til computeren... Opdatering af regeringen er velkommen :-)

2 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Kære Mads, havde du nu brugt del.icio.us, som vi har anbefalet dig, ville du slet ikke have haft noget problem *S*

madazz sagde ...

Det er da lige meget!!! En opdatering skal da ikke fjerne noget jeg har bestemt skal være der!! og der er altså hurtigere med et bogmærke i ens værktøjslinie end at skulle ind på en internetside.