onsdag, januar 23, 2008

Afprøvning af andre erhverv

Min sommerferie startede jo som bekendt her den 12 januar, og jeg har siden udnyttet den til at prøve af, om det nu også er den rette uddandelseshylde jeg har lagt mig på!

I søndags rejste jeg mig fra sygesengen for at lege politiker, sammen med to af de folkevalgte fra SF Pernille og Jonas, samt en rådmand(læs kvinde) Dorthe i Århus fra selvsamme parti. Dette var enormt udbytterigt, bare ærgleigt jeg ikke var helt på toppen. Men tror nu ikke politikker er noget for mig - Pernille kom direkte fra Kjøbenhavnstrup talte med os i et par timer, tog ind til en lokal radiostation og herefter direkte til Straasburg - Og så på en søndag...

I dag har jeg leget journalist for tv programmet basta, må nok hellere lade være med at komme for meget ind på det, da jeg har været under cover... Men det er sku et kedeligt job!!!! Lover der kommer en opfølgning på det senere...

Så indtil nu, er sommerferiehylden en fin hylde at være på- Håber dog jeg snart kommer ud og prøver en ny hylde, der er følere ude som chauffør, lagermedarbejder og tør man skrive måske noget med noget mad og havearbejde... men også mere om det senere.. Nu vil jeg læse lidt i min nye bog: KRIGEREN, BORGEREN OG TABEREN af Ole Thyssen & Henrik Dahl - efter de første par sider er jeg helt solgt, indtil nu har deres refferencer til forståelse af deres idéer udelukkende omhandlet det Norske landshold i fodbold da det var under ledelse af Drillo, samt til diverse tour vindere gennem tiden, samt et par formel 1 kørere... Se det er noget Mads kan forstå, hvis alle undervisningsbøger dog bare var sådan...

1 kommentar:

lis faurholt sagde ...

Hvad med at at kaste kræfterne i en pædagoguddannelse *rofl*