lørdag, august 02, 2008

Fremtiden

I eftermiddag skal Mia og jeg hu hej til Kolding, for at se på en lejlighed. Mia er jo kommet ind på DESIGN OG KULTURØKONOMI i Kolding, så vi må pakke vores habengut og flytte sydpå. Nu er det spændende om det er en fin lejlighed. Vi har ikke meget tid, for hun starter allerede 3. september.

Det bliver spændene, og lidt af en udfordring at flytte til en ny by. Jeg kommer selvfølgelig noget tættere på seminariet, men det er ikke længe endnu jeg skal frekventere Haderslev. Mia skal nok få en masse nye studiekammerarter, men hvad jeg stiller op med mig selv, har jeg ikke helt afgjordt endnu. En meget stor prioritet er at vi skal have en bil, helst en ny en... men nu må vi se hvad banken siger. Det vigtigste er, at jeg lige kan smutte til Århus, så jeg kan være med til senior sport, og passe mit arbejde i Gedding.

Jeg er spændt på hvordan det hele kommer til at gå, men gå, det skal det nok. Det gør det jo altid, på den ene eller den anden måde...

Ingen kommentarer: