lørdag, september 05, 2009

Lidt updates

hmm - kunne se min søster har undskyldt hendes manglende indlæg med tilstedeværelsen af ægte kameraer. Min undskyldning, er manglende teknisk forståelse. Jeg KAN BARE IKKE få min telefon til at sende billeder ind på min blog. Og det er nu nemmere lige at tage et billede af min fantastiske hverdag, frem for at vente til man kommer hjem, og får flyttet billederne fra ens telefon og over på ens computer, for så at finde dem og uploade dem på min fantastiske blog.

Nå, men her er lige lidt billeder fra siden sidst – hvor der ikke er sket det store, ud over vi har købt os en lille kolonihave, og fået os en lille hund hvalp som hedder Hubert – eller det tror vi da han hedder – han kommer nemlig ikke altid lige når man kalder!!


Nå, men her kommer lige lidt af hvad vi har bedrevet tiden med....


Ingen kommentarer: