tirsdag, maj 08, 2012

At finde den rigtige pusletaske

Jeg har sagt KLART nej til at rende rundt med mit kommende afkom i et forlænget viskestykke.
Så derfor er der blevet indkøbt en hans og hendes - dvs en slynge til fruen, og en bæreselen til herren.

Men, nu er det gået op for herren, at man jo også skal vise sig offentligt med en pusletaske

For pokker da - man kan på udbuddet, godt se der ikke er mange mænd der tager barsel

Men nu er jeg jo ikke som mænd er flest..

Jeg skal helt sikkert rende rundt med mit kommende afkom i 6 måneder, og da jeg satser på det skal være de 6 solkinds måneder, skal vognen jo helt sikker luftes Og så gider jeg altså ikke have et eller andet marimekkohelvede med rundt - Der blev sagt nej!

Jeg har fundet fire forskellige, som jeg alle gerne vil ses med - så skal det bare besluttes hvilken af dem, fruens feriepenge skal bruges på;-)

Så nu en lille afstemning: hvilken skal det være???

Afstemning til højre på bloggen

På forhånd tak

Mads



Taske 1:
Se mere her
Taske 2: 

Taske 3:
Se mere her

Taske 4:
Se mere her

2 kommentarer:

Ungersvenden sagde ...

Hej

Nu ved jeg jo ikke særlig meget om, hvad en pusletaske egentlig er til. Så ung er jeg. Men det er nu en meget sjov afstemning.

Er du macho, så vælger du nummer tre, og er du mere smart-far-agtig, vælger du nummer et!

SushiStegen sagde ...

alt for cool afstemning, og klart at du skal have din egen fede taske. Jeg stemmer for 1'eren, Super lækker og man kan tørre bræk af den uden den tager skade ;-)
Rigtige mænd rules!