torsdag, november 08, 2007

Åndens fænomenologi


Jeg skal læse ca ti sider i denne bog - Fint tænker Mads, så går jeg da bare på biblioteket. Men nej, den er udlånt og kommer først hjem om 4-6 uger. Øv
Den koster 400 kr, så der er ingen mulighed for, at jeg køber den.

Så fandt jeg et link, til en radioudsendelse om netop denne bog, og om jeg kan få det tl at virke. André min underviser, kangodt få det til at virker, men han har jo allerede læst bogen, så hvorfor er det også ham der kan lyttet til udsendelsen... DET ER SNYD

Nå, men der er vel ikke nogen af jer, der tilfældigvis har bogen til at stå i bogreolen, så jeg eventuelt kan få et lille kig i den bare side 127 til 136... Damen i MAGASIN var ikke meget for jeg sad og læste i hendes eksemplar..

ps giv lige lyd hvis i kan/ikke kan høre radioudsendelsen... altså kun hvis i gider :-)
- jeg får gerne denne besked: Windows Media Player kan ikke finde filen. Hvis du forsøger at afspille, brænde eller synkronisere et element, som findes i dit bibliotek, peger elementet muligvis på en fil, som er blevet flyttet, omdøbt eller slettet.

2 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Linket virker fint her. Jeg hører i hvert fald noget, der lyder som noget man fint kan falde i søvn til.

Anonym sagde ...

Hej Mads, tusind tak for linket. Den virker udmærket. Jeg er spændt på, om jeg kan forstå det hele, tror at jeg alligevel vil prøve at få bogen og supplere med læsning.