mandag, november 05, 2007

Damen med saksen



Damen med saksen er min mors kusine - hun har udgivet en bog med papirklip - jo i bedste Kim Larsen stil - den er super flot.
Kan huske fra min folkeskoletid, at min klasselære Ole Jakobsen (første lærer der ikke brugte spanskrør på rosenvangsskolen) lavede bog projekt på bog projekt med min klasse. Kom til at tænke på det da jeg sad og kiggede på Dorte Marias hjemmeside. Sidder og ærger mig over hvorfor jeg dog ikke har taget den idé op selv. De bøger jeg jeg var med til at producere dengang, kigger jeg selv i engang imellem, og mindes min folkeskoletid og mine gamle klassekamerarter. Det er som om en bog holder lidt længere og bedre end et billede.

Nå, men nu har jeg jo skrevet det herinde... Så nu må jeg jo give idéen ben og gå på.. Hmmm må hellere komme igang med at læse på det KOL jeg egentlig var igang med.. sjovt som man pludselig kan komme til at lave alt muligt andet..

Ingen kommentarer: