fredag, november 16, 2007

Udlændige fjendsk frem for velfærd?


Sidder med en underlig følelse i maven efter valget. Kan simpelthen ikke forstå Dansk Folkeparti er gået et mandat frem!??!
Pia siger igen og igen de ikke er et højreorienteret parti, men et parti i midten, et parti for den danske arbejder. Måske har hun ret, hvis den danske befolkning virkelig er så snæversynet, og forhippede på at bevare danskheden. Er den danske arbejder virkelig en navlebeskuer som ikke kan se helheden, men kun ned i sin egen bukselomme, hvor dansk folkepartis støtter sørger for der kommer flere og flere danske kroner ned, for euro, det er jo et skældsord. Næ lad os beholde det vi har, med de omkostninger det så har.
Havde virkelig håbet Ny alliance havde formået at flytte magtbalancen i dansk politik, men desværre valgte de fuldstændig fejl, da de tog en masse ”berømtheder” og satte Khader i spidsen for valgkampen. Uha, har aldrig synets Khader virkede som den skarpeste kniv i skuffen. Og jeg ville sikkert heller ikke klare mig godt i en debat, hvor der skal svares hurtigt og skarpt, men så må man som parti kunne finde en anden der, i partiets bedste, kan løse opgaven.
Men nu, er det fortsat, Pia og hendes præstestyre der sidder ved magten. Kan ikke lade være med at tænke på hvad resten af Europa (verden) tænker om os. Kan huske ramaskriget da Østrig valgte Jörg Heider og hans frihedsparti ind. Tænk sig vi er det eneste land i verden, der har en statsminister, der har overlevet at lyve om grunden til vi gik i krig i Irak, resten er enten gået frivilligt, eller tabt en valgkamp.
Håber virkelig der sker noget nyt med det danske folks menneskesyn, håber virkelig Margrethe, Helle og Villy kan vælte dansk folkeparti og dets støtter. Jeg har bestemt mig for jeg vil gøre mit, jeg har meldt mig ind i SF, så vi kan få væltet det danske præstestyres enevælde i Danmark.

Her er også en måde vi kan få Pias præstestyres magt formindsket: FLYT ET MANDAT

Ingen kommentarer: