mandag, december 10, 2007

Fantastisk dag

Nogen gange, når man skal op kl 5, det regner, der er mørkt og man har glemt sit tegntøj ude i børnehaven, så man bare ved man er våd, når man møder ind kl 6.30. Telefonen ringer to gange med sygemeldinger, og men ved man skal ind og bruge det sidste af ens kassekredit på at købe julegaver. Så er det et andet menneske kan fuldstændig ændre ens dag. I dag var det lille Debbie på fire år, der kom hen til mig, tog mig i hånden og sagde: "Jeg er bare glad for du er kommet i børnehave i dag Mads" Uha - Så smelter ens hjerte, og dagen blever lige pludselig helt utrolig nem at komme igennem. Skidt med at børnene konstant kommer i konflikter, fordi de er trætte fordi de sidder oppe og ser Pyrus til langt ud over deres sengetid, og bliver proppet med sukker. For lige pludselig er det bare den mindste sag at forklare Lukas, at det ikke er en særlig smart idé at slå Oliver i hovedet med et Barbiebadekar!!

Og så fandt jeg lige en ny widget på min ynglingsoverspringshandlingshjemmeside facebook Der er også en hjemmeside med den, hvor man kan se gratis tv, bla tv2film og voicetv som nogen af de danske, men også en masse simpsons afsnit ja alt muligt.. den kommer lige her: GRATISCOMPUTERTVPÅINTERNETTET der var også lige den her widget der viser you tubes top videoer:




UHAJEGERVILDMEDLANGEORDIDAG...

Ingen kommentarer: