onsdag, november 12, 2008

Kampen om julen...part two

Julekuglerne har nu taget et drastisk skridt imod den endelige sejr - De har høvlet af deres forudsigelse og mener nu der kun er 43 dage til den store dag. Dette efterlader snemændene hængende i sjappet, da de har valgt en mere defensiv taktik og bibeholdt deres bud på 44 dage - et, i mine øjne, modigt træk, men mon det koster dem sejren?

Husk og stem på hvem DU tror vinder julefejden... Samt meld dig som fast læser.... der MÅ være flere end min søster og jeg...

Lige en update fra hurlumhejhuset: Skunken er begyndt at vise tænder, den overfaldt mig på det kraftigste i går. En mega jernbjælke plev strategisk placeret lige oven i hovedet af undertegnede. Jeg gik fuldstændig i gulvet - Episoden fandt sted altimens jeg med stor beslutsomhed bevægede mig frem, mente skunken at jeg skulle kende min plads, hvilket åbenbart var på gulvet... Av en hovedpine jeg fik, og har haft..

Ingen kommentarer: