mandag, november 17, 2008

Lysterapi, kulturhistorie og juleupdate

I dag ordinerede jeg mig selv til en omgang lysterapi. Det jeg helst ville, var at finde en god strand, med masser af sten, så jeg kunne trave en god tur, med intet andet for øje forsteninger. Men det er åbenbart ikke sådan lige til, her i det sydjydske. Men jeg fik da oplevet lidt - og set en masse dejlig natur og kulturhistoriske steder. Jeg har lavet en lille mosaik af hvad jeg har set i dag. De er taget med mit mobiltelefonkamera, så kvaliteten er ikke den bedste.
Se billederne i stor størelse HER

En update på julefejden: Nu har begge de involverede besluttet sig for den samme taktik. De står begge fast på deres bud, og rykker sig ikke - overvejer en tredje valgmulighed i afstemningen, hvor INGEN af dem får ret.... Og nej - det er IKKE en kopi fra sidste indlæg..

Ingen kommentarer: