mandag, juni 20, 2011

Læskende sommerdrik

Så har Mazzen forsøgt sig ud i limonadens ædle kunst. DYBT DYBT inspireret af Louisa Lorang kom denne kration frem. Jeg har ud over Louisas opskrift tilføjet en chili, som jeg havde lavet lidt riller i, så lemonaden kunne tage lidt kant fra den, samt lidt ingefær og limeskiver. Dertil havde jeg lavet vodka isterninger, hvor jeg havde taget en lille smule vodka, og citronsaft og blandet sammen med det vand, der kom i isterningbakken, nøj de var gode. Alt i alt: MUMS!!!

Lavede også Louisas mascarponeparfait med friske jordbær og limesukker. For sørensen da det var godt, og SÅ nemt at lave!!! Heldigvis er der mere tilbage i fryseren:-)

Limesukker er min nye bedste ven!!

2 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Resterne i fryseren kan du jo lige gemme til I får nye naboer

madazz sagde ...

Så skal de nye naboer skynde sig, men hvis de er flinke, kan det jo være de bliver inviteret op på en nylavet portion;-)