onsdag, juli 20, 2011

Dagens uundværlige ingredienser

Igen i dag, og for tredje dag i streg, tyder alt på nedenstående ingredienser bliver hovedindholdet af min dag, det og så søvn. i går nappede jeg lige to lurer en fra kl 10 til 14 og så igen fra kl 17 til 20. og havde ingen problemer med atfalde i søvn da jeg skulle i seng til aften..
Nå, men her er dagens ingredienser:
- otrivin mentol
- panodill zapp
- noskapin dak
- mucoangin
- mentholatum

Tænkte det var vigtigt at få det dokumenteret på min blog, at jeg i uge 29, højsommer i Danmark, er nede med sådan en træls forkølelse.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Øv, hvor træls. Rigtig god bedring!! :-)

Mange hilsner
Birthe

Ungersvenden sagde ...

Stakkels dig, god bedring!

Anne Mette sagde ...

Øv, den havde jeg også for et par uger siden