søndag, maj 01, 2011

Inden regnen kom....

Inden regnen kom nåede jeg at opleve en hel del. De næste billeder er fra min weekend, som allerede startede torsdag eftermiddag - weee..

TORSDAG:

Da jeg kom hjem efter en arbejdsuge der føltes lidt lang, gik jeg en laaang tur med hunde. Vi mødte Hr Tudse, som Hubert gerne ville tale med, men da Hubert er bange for vand, gik mødet ikke så godt.

Efter mødet med Hr Tudse, opdagede jeg en udsat kamp imellem Hvidovre og AGF, der var 58 min til kampstart, så jeg besluttede mig for at min aftensmad skulle bestå at en stadion platte. Desværre, grundet min manglende lyst til at løbe efter bussen, kom jeg for sent til AGF's førings mål, men heldigvis scorede de to til, så det var en glad dreng der kørte hjem fra Hvidovre den aften.

FREDAG:

Mia havde sørme også fri, og hun havde besluttet sig for hun skulle se på ny telefon, den anden var meget belejligt gået i stykker. Så efter en tur i FIELDS , stod vi af metroen på Christianshavn, og gik en lang tur derude. Desværre havde Christiania lukket, så vi kunne ikke ryge en fed, så vi måtte nøjes med et glas på terrassen ved skuespillerhuset.



Herefter var vi i Enghaven, med medbragt tappas, ut ses på billedet klar til at fortære et stykke paté, for at "se" det sidste "det nye talkshow"
Grundet bobler og et glas rødvin for meget, er resten af aftenen noget tåget. Men det var noget med øl og fredagsrock i TIVOLI, og mere øl og rødvin i kødbyen. Vi kom først hjem da Mia endelig forbarmede sig over den "døde chimpanse", og Mazzen faldt om på sofaen, hvor et glas rødvin åbenbaret stod i vejen...


LØRDAG:
Af en eller anden grund, var jeg i stand til at stå op. Svigerfar havde 46 års fødselsdag, og det skulle jo fejres i Faxe Ladeplads. Jeg kom ikke i vandet, men lidt fodbadning blev det til. Tømmermændene forsvandt dog først da de indkøbte halalbøffer (den største er min) og lækre pølser skulle fortæres. Vi fik sesamkartofler og Mazzens hjemmelavede ramsløgshummus til - MUMS!  



SØNDAG (1. MAJ):
Blev brugt i Fælledparken sammen med Nivikka, og et par tusinde andre. Og nu er jeg træt, bare der snart kommer en ny weekend, så jeg kan slappe af!


Ingen kommentarer: