søndag, maj 08, 2011

Stor fejl fra NESPRSSO

Nespresso begår i mine øjne en kæmpe fejl ved ikke at tage deres limited edition 2011: "Onirio" med i deres faste sortiment. Prøv bare og se hvordan min "skuffe" så ud i morges, da jeg liiige skulle have en godmorgenkapsel, selvfølgelig en onirio, for den smager helt fantastisk. Den er rund og mild, men stadigvæk med den gode kraftige smag af kaffe, som man ønsker i en espresso, samtidig med der er en yderst behagelig efterklang. Om efterklangen smager af blomster, som der står i beskrivelsen, ved jeg ikke. Der har jeg simpelthen ikke spist nok blomster, til at kunne udtale mig om det:-)


Den gule, finezzo lungo, fik jeg i aftes til et stykke af Mia's rabarber tærte, med rabarber fra Aarstiderne.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

uhmm, den rabarbertærte ser vel nok god ud :-)

Jeg er blevet ret vild med Nespressos kaffesortiment....

Mange hilsner
Birthe